علوم آزمایشگاهی | Lab sciences

علوم آزمایشگاهی ، مطالب آزمایشگاهی ، معرفی تکنیک ها و روشهای آزمایشگاهی برای شناسایی بیماری هاو ...

سلام، همان طور که خبر دارید کنکور کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزماشگاهی روز پنج شنبه( امروز) بعد از ظهر برگزار خواهد شد. از آنجا که خودمان هم آخرین ورودی دوره کاردانی بودیم و اهمیت ان امتحان و سختی آن را درک می کنیم خواستم از تربیون برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت داشته باشیم امیدواریم اونایی که تلاش کرده اند نتیجه زحمتاشون را ببینند. موفق باشید. در آخر هم اطلاعیه سازمان سنجش:

سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان شركت كننده در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1391 مي رساند ، نظر به اينكه فرصت زماني كافي براي توزيع كارنامه اوليه جهت انتخاب رشته داوطلبان وجود ندارد ، لذا كليه داوطلباني كه در جلسه آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1391 شركت مي نمايند مي توانند از تاريخ 5/6/91 لغايت 8/6/91 براي انتخاب رشته محلهاي تحصيلي خود با توجه به مندرجات دفترچه راهنماي انتخاب رشته هاي تحصيلي كه از تاريخ 4/6/91 بر روي سايت سازمان قرار خواهد گرفت و هم چنين اطلاعيه مربوط به انتخاب رشته كه در همان تاريخ منتشر مي‌گردد با مراجعه به سايت سازمان  سنجش آموزش كشور www.sanjesh.org نسبت به انتخاب كد رشته محلهاي تحصيلي خود اقدام نمايند.
     ضمناً به اطلاع داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته محل هاي دانشگاه آزاد اسلامي مي رساند كه نحوه و زمان انتخاب رشته هاي تحصيلي  آن دانشگاه توسط مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در تاريخ مقرر  به نحو مقتضي به اطلاع اين دسته از داوطلبان خواهد رسيد.

برچسب‌ها: کاردانی به کارشناسی, کنکور علوم آزمایشگاهی, کنکور کاردانی به کارشناسی علوم آزمایشگاهی
+ نوشته شده در  پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۶/۰۲ساعت 6:15  توسط امیر  | 

سلام دوستان عزیز برای همه شما کنکوری های آرزوی موفقیت داریمو امیدواریم که اونایی که تلاش کرده اند به نتیجه برسند. مثل سالای دیگه کلی سوال در مورد کنکور داشتیم قسمتیشو در این وبلاگ در سال های گذشته بحث کردیم ولی بحث های جدید را در سایت ادامه دادیم. جواب عزیزان هم در سایت (www.elab.ir) داده شده است.اميدواريم كه ظرفيت ها طوري باشه كه عدالت رعايت شده باشد و همه ظرفيتا را به جنوب كشور ندهند چون واقعا سال پيش اصلا عدالت به نظرم نبود . بعد اينكه ظرفيت روزانه هم كه سال پيش 450 نفري حدودا بود زياد شود و براي ترم بهمن دانشجو نگيرن چون اين واقعا آدمو عقب مي ندازه. سال پيش همين موقع ها بود كه ما خودمون كلي درگير كنكور و جوابو انتخاب رشته بوديم اميدواريم كه پست هاي مربوط به سال قبل براي شما دوستان كنكوري مفيد باشد. هر كمكي هم از دستمون بربياد براتون انجام مي دهيم . يا علي و التماس دعا

مقايسه ظرفيت كنكور كارشناسي علوم آزمايشگاهي سال 1389 و 1390

دانلود دفترچه انتخاب رشته كنكور كارداني به كارشناسي سال 1390

س.من در کنکور امسال رتبه م 599 شد.
به نظر شما اگه ظرفیتا مثل پارسال(سال 89) باشه امکان قبولی هست؟در کلاس شما کسی از تهران با این رتبه هست؟ در ضمن بومی تهران هستم. بی نهایت ازتون سپاسگزارم.
درصدهام رو هم میگم تا شاید برای دوستانی که به وبلاگ مراجعه میکنن مفید باشه.
معارف18.33- ادبیات16.66- زبان55
بیوشیمی 38.88- انگل وقارچ28.33 - باکتری و ویروس78.33 - هماتولوزی36.66- ایمونولوزی26.6
امسال سوالا سخت بود

ج.سلام . اگر ظرفيتا مثل پارسال باشه سخته ولي شبانه حتما قبول مي شيد چون سال پيش ظرفيتا حدود 450-500 نفر براي روزانه بود . تو كلاس ما هم بله از تهران است ولي رتبشو نميدونم ... مرسي

+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۳۹۰/۰۶/۲۲ساعت 18:41  توسط امیر  | 

سلام دوستان

از بابت تاخیر عذر می خواهیم . از بس این دانشکده یزد بامرام بود که یه هفته ای ما رو درگیر خودش کرد . از همه دوستان (بهزاد - میترا - ملیسا - سعید - رویا - الناز - الهام - پروانه - سارا - شیما - الهه - فاطمه - نازنین - علیزاده و .... ) که ما رو مورد لطف خود قرار دادن تشکر می کنیم و امیدواریم که لایق این حرفا باشم . اولین بحثی که بدجوری روش تاکید داریم اینه که چون سردو گرم کنکور کاردانیو به خوبی چشیدیم دوس داریم که همه دوستان کاردان به کمک هم بیان و با معرفی منابع و تجربیات خودشون به سایر بچه ها کمک کنند ما هم همیشه دربست در خدمتیم و همه مطالب مربوط به بچه های کاردانیو به به بهترین شکل پوشش خواهیم داد تنها به کمک شما کاردان ها نیاز داریم . بسیاری از دوستان منابع مورد نیاز برای کنکور کاردانی به کارشناسی علوم ازمایشگاهی را می خواستن که در زیر برای دومین بار مطرح می کنیم . دروسی که در کنکور هم میاد در لینک زیر معرفی کردیم . برخی از دوستان هم دردودل و پیشنهاد داشتن که قبل سین جیم مطرح می کنیم . در ضمن سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی علوم آزمایشگاهی را دنبالش می گردم بعد تهیه کردن حتما اسکن میکنیم و در وبلاگ منتشر خواهیم کرد . بعد اینکه در زیر دو تا لینک بسیار معروف را مطرح می کنیم که از شما می خواهیم در اونا شرکت کنید . یکی بحث مربوط به دکترای علوم آزمایشگاهی و یکی هم بحث مربوط به لینکستان علوم آزمایشگاهی !! منتظر شما هستیم . وبلاگو هم تصمیم گرفتیم ادامه بدیم ... هر جا باشیم باید نت گیر بیاریم که تقریبا مشکلاتشو حل کردیم پس بازهم مزاحم میشیم .با ادامه مطلب همراه باشید ...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه ۱۳۸۹/۰۷/۱۱ساعت 22:16  توسط امیر  | 

 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1389 مي‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامي داوطلبان آزمون فوق‌الذكر از تاريخ 15/1/89 لغايت 18/1/89 در سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و برهمين اساس داوطلبان لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و وارد نمودن اطلاعات كارت اعتباري نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت‌نامي اقدام و در صورت نياز به اصلاح اطلاعات براساس دستورالعمل مندرج در سايت اقدام نمايند.
ضمناً متذكر مي‌گردد آندسته از داوطلبانيكه با ارسال درخواست كتبي خواستار اصلاح اطلاعات ثبت‌نامي خود شده‌اند، لازم است براي اصلاح اطلاعات ثبت‌نامي در زمان مقرر (15/1/89 لغايت 18/1/89) به سايت سازمان مراجعه و برابر دستورالعمل اجرايي نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمايند و هيچگونه اقدامي در خصوص درخواست‌هاي كتبي داوطلبان بعمل نخواهد آمد.
   

روابط عمومي‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور

+ نوشته شده در  چهارشنبه ۱۳۸۸/۱۲/۲۶ساعت 12:9  توسط امیر  | 

بدين وسيله به اطلاع داوطلبان متقاضي ثبت نام در آزمون ورودي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال1389 مي رساند كه ثبت نام براي شركت در آزمون مذكور از ساعت 9 صبح روز دوشنبه  3/12/88  به صورت اينترنتي آغاز مي شود و در پايان روزيكشنبه 9/12/88 پايان مي پذيرد.

1ـ شرايط عمومي و اختصاصي داوطلبان
داوطلبان‌ لازم‌ است‌ داراي‌ شرايط عمومي‌ و اختصاصي‌ به‌ شرح‌ زير بوده‌ وبرادران متقاضي ثبت نام وشركت دراين آزمون از لحاظ مقررات‌ خدمت وظيفه‌ عمومي‌ منعي‌ نداشته‌ باشند.

1-1- شرايط عمومي‌

الف‌ ـ اعتقاد به‌ دين مبين اسلام‌ يا يكي‌ از اديان‌ پذيرفته شده‌ در قانون‌ اساسي‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌.
ب‌ ـ پذيرفتن قانون اساسي و عدم مخالفت با نظام جمهوري اسلامي ايران.
ج‌ ـ عدم‌ وابستگي تشكيلاتي و هواداري احزاب و گروه‎هاي محارب و ملحد.
د ـ عدم سوءپيشينه كيفري به تشخيص مراجع ذي صلاح.
ﻫ ـ برخورداري‌ از توانايي‌ جسمي‌ لازم متناسب با رشته‌ انتخابي‌ و عدم‌ اعتياد به‌ مواد مخدر.
و ـ داوطلبان واجد شرايط بدون توجه به محدوديت سني مي‌توانند در اين آزمون ثبت‎نام و شركت نمايند.
ز ـ دانشجويان يا فارغ‌التحصيلان دوره‌هاي كارشناسي و بالاتر مجاز به ثبت‌نام و شركت در اين آزمون نمي‌باشند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه ۱۳۸۸/۱۲/۰۱ساعت 15:33  توسط امیر  | 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...